torsdag, redan , !

2010-05-13 @ 20:28:23

heeejj, allihopa :'D

Idag har min dag varit
>-----------------------------------------------
>--------^                                                            ------------------
-------------------------------^                                                                                                ---
---------------
-------
Uppåt, & sedan neråt.
Jag har väntat på Kenza att uppdatera hela dagen :'D , jag har blivit besatt av hennes inlägg :'DD.
En dag skulle man ju också vilja plåta :))
Hon blev perfekt fin, men vem tkr inte de ? :D
Idag har jag också lyssnat sönder denna låten under, (med beatbox) , lyssna den äger .. ^^
Looooveee iittt ,, jag tycker att killen är cool, för han är rolig, och vågar bjuda på sig själv :'DD, håll koll på hans miner ! :'DD

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback