onsda'

2010-05-12 @ 11:47:53

Heeejsan ! ,

sorry att jag inte har uppdaterat på länge :))
haha, jag stör mig på mitt tema .. menmen :'DD<3
igår var sista dagen på skolan för denna veckan, så skönt..!
idag ska jag sticka till stan och shoppa med mamma.
jag vill gärna ha en sån där collage tröja, fast jag tror det är stora storlekar kvar... -.-"
hahaha, jag vill gärna träffa vänner under "lovet" , någon som vill ses?, bara skriv på msn eller här då ^^
hihi, hoppas att det är många som har det bra just nu.
vädret är fint här nere i staden :)) , och jag ska nog ta och åka lite inlines ikv. om det är fint väder. :))
trevliii' dá allihop .
xoxo bloggskrivarn. höhö  <3'

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback