inlägg #2 <3 philippines

2010-03-27 @ 20:22:58

Kom hem från filippinerna för exakt en vecka sen, idag. :)

Här kommer lite bilder och dem bästa minnen jag haft, <3
här var man vid stranden ja. :DD
uppe vid bergen, <3
jag och kusinerna i vattnet vid en sten, <3
olika poser ^^
hahahah jag vid ruschibanan! :DD<3
jeepney, om ni ser den blåa "minibussen" vi var på väg neråt från bergen iaf, förlåt att bilderna ligger lite huller om buller. ^^
underbart fint.. men där var sista bilden för idag ^^
checka in faceboken om ni vill se fler bilder,
ciao! , <3

Kommentarer

Postat av: lynn

åhh vad härligt :< vill också tillbaka till filippinerna ^^

Postat av: John Pinoy yaooo <333

Ohh shit vad högt, har aldrig varit så högt upp i filipina, jag blir höjdrädd ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback