8# uppläggningstext?

2010-04-11 @ 20:29:30

Heejjsaan, då är det söndag igen.. Skolan börjar imon, skit också. Påsklovet är slut och nästa lov är det :

S O M M A R L O V ! Gud vad skönt... Vädret underlovet har väll vart okej, asso det kunde ha varit varmare.. men så var det inte.. x'd. veckan är då slut och tillbaka tillplugget (sagt andra ggn) eftersom veckan är slut ska jag väll ta veckans fråga inte för att jag tror att någon kommenterar på detta men hoppas får man göra.
Veckans fråga:
Hur mycket shoppar ni för i månaden?
Svar kan skickas till ; [email protected] eller så är det bara så lätt att man åtminstone kan kommentera... x'd
I fredags: ...
I fredags sov jag över med alla bästakompisarna :D, det var jätteroligt. Vi körde chubbybunny heheheh och jag fick inte 8 marsmellows i käften !! :DD hahahhaahahhahaha.. x'd vi kollade på SHOPAHOLIC[vet ej hur jag ska stava] jag tycker vi får göra det igen.. x'd x'd x'd x'd
hm.. jag tänker väldigt mycket om hur jag ska göra med bloggen, vad mer kan jag ha som kategori??...
undra om man kan snacka om sina problem på bloggar , asso när man inte är anonym.. x'd
jag har skrivit ganska mycket, någon som vet hur man designar bloggen mer? :):)
heeheheh, jag frågar nog lite på skolan, hejjdåå alla coola ! :DD<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback