15# f r e d a g

2010-04-16 @ 17:57:08

Heejjsaan, fredag idag då .

Kommer nog upp kort ikv. eller över helgen.
Vi fick sluta lite tidigare idag, fast jag o nåra andra fick sitter kvar för vi kom 6 minuter försent --. elakt? inte vårt fel att det är fulla omklädningsrumm.. :oo
men aja ska ta och vara med amanda någon gång över helgen hoppas vi 2 kan ta kort då, vill inte ta kort själv?..
öh puls-sak på idrotten lite roligt var det LIIITEEE ^^
saknar många gamla lindö barn (A) vill ses snart!! tkr jag ska ta och träffa dem snart, saknar dem enormt..
jag vet faktist inte vad jag ska skriva mera.
lyssnar på , rudeboy - rihanna..   videon är smårolig hon dansar och killarna dissar henne totalt ^_^
xoxo bloggskrivarnn, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback