14# inlägget t o r s d a g < 3

2010-04-15 @ 20:57:11

Tordag idag :'DD

Fredag imorgon
Idag så var det då torsdag dagen började med svenska, det var roligt med datorerna ^^
Efter det var det matte.. ganska ok faktist!
efter det var det no, det var en ganska tråkig lektion men robert är goo' trots allt :))
dagen slutade med SO det var roligt ^^, vi diskuterade brott och skulle kommentera olika brott. [ inte för att vi planerar några men hah] jag glodde på en video på youtube igår och sökordet är , kalmars snyggaste 96:or om nån vill gloo ' ;D visste inte ens att jag var med i den från början :oo, men asso jag ska egentligen inte vara med i den för att det är kalmars snyggaste som egentligen ska vara med i den.. undra vem som har gjort den............
men efter det kollade jag på en rolig serie det är så roligt med dem för att dem pratar för sig själva.. hahahahah !! :D:D
checkade in fillysnopp.blogg.se också och kollade hennes youtube så jävla rolig ! :D:D hennes videon är fan bäst och hon kan bjuda på  sig själv. någonting som jag tänker börja göra.. men då vill jag faktist inte ha några elaka kommentarer... tack...
jag skulle ha solo sång idag och den där jävla bussen var 35 minuter försenad jag satt och frös som in i helvete! så jag sket i sången och precis när jag var på gatan vid hemmet så såg jag bussen fan vad jag fick damp...-.- det var ingen idé att hoppas på bussen för jag var endo 25 minuter försenad.. -.-" damp jävlar 3 gånger idag?!?!
jag snackade med en tjej som går på funkabo hahah frågade vilken klass hon går på, hoppas hon inte tror att jag är perv eller något sånt ^^ . men dagen var bra, läser någon?? :):)
kommentarer och tips till min blogg, för jag kanske tänker ta bort denna och skaffa devote istället.. undra om någon ens läser min blogg och har ont i fingrarna nu och jag tänker ta och måla naglarna fredag imon och då kommer det upp bilder :DD, imon ska jag ha roligt mwehehehehhehe, lite annorlunda look från min sida.. och jag ska bara säga det är INGE PORR!!
xoxo bloggskrivarn, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback