12# upplägget

2010-04-14 @ 19:35:30

hejsan asso jag skrev tvåå lååångaaaa teeexxttteerrr igår som sagt och dem kom ej upp asso jag blir så arg så jag lägger upp dem förr eller senare men...  den första var min dag och den andra var tipshörnan, temat på den var:  Om du ska säga till personen som du gillar vad du känner för den ska du inte... och det var 6* styck tips...

Dagens historia ^^ .:
Idag började vi 8:15 som vanligt.
Sen slutade vi halv 13 på dagen skönt.
Efter det hälsade jag på Djurängen gamla skolan det var roligt träffade alla klasser utom sexan, hade inte så stor lust att hälsa på.. ^.^
Men det var allt om dagen annars städade jag och sånt när jag kom hem eftersom jag tycker synd om mamma hon är alltid trött och sånt.. inte roligt att se när jag bara har henne kvar och sånt. Någongång kanske jag kan berätta hennes historia och min historia om våra liv, men det blir inte idag ska jag säga.
Vi kollade på ca. 3 filmer idag föressten, vi hade tre lektioner Engelska Spanske och Elevens val [drama].
Den första lektionen kollade vi på The Terminal, den var rolig vill se hela nuu .. ! :D
Den andra lektinen vad spanska då och då kollade vi på ... någonting men vi kollade bara i 20 minuter och andra gruppen fick kolla på fler filmer vi fick fortsätta jobba.. :ooo... -.-"
Den tredje lektionen så kollade vi på den nya versionen av Romeo&Julia, asso ååhhden var så jävla bra vill se se se igen.
JAG TYCKER ALLA SKA TA EN TITT PÅ DEN; JAG ÄLSKAR DEN NÄSTAN LIKA MYCKET SOM TITANIC!!! ^_^ <3
xoxo bloggskrivarn :)) , adios ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback